Co s tím, když vám protivná sousedka dokáže zkazit den?

15.05.2019

Lidé nejsou většinou oškliví kvůli vám, ale kvůli sobě. Něco jim vadí, nedokážou to zpracovat, tak křičí. Sousedka na vás vyštěkne kvůli papírkům na schodech, vy ji odseknete a hádka je na světě. A máte po náladě nejmíň hodinu. A když to rozebíráte s kámoškou, tak máte blbou náladu celý den.
Nebojujte s tím, co nemůžete ovlivnit a neberte si nic osobně!

Mám jednoduchá pravidla, jak se vypořádávám s kyselými obličeji kolem sebe:
1) Usmívám se, abych si vytvořila dobrou náladu.
2) Myslím na to, že každý máme nějaký problém.
3) Dělám věci, které mě baví (tančím a zpívám, když jsem sama, i když to neumím).
4) Dnes už vím, že není potřeba na vše reagovat. Někdy vyhrajete, když mlčíte.
5) Neprobírám se zas a znovu špatnými zkušenostmi.
6) Snažím se, aby bylo lidem kolem mě dobře.
7) Nebojuju s věcmi, které nemůžu ovlivnit.
Seznam pravidel mám napsaný několikrát - ve svém diáři, na papírku v kabelce, doma na lednici, v kapse kabátu. Když mě někdo rozčílí, sednu si, čtu a zhluboka dýchám. Po několika minutách to je mnohem lepší. A co děláte vy?

R-MOSTY, z.s., Blahoslavova4, Praha 3, 130 00, 
IČ: 67776779
+420 774 977 633
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky